vulkantripp i afrikaland



2 kommentarer:

Sara sa...

Sara, Lollo, Melker eller Uggla, skulle jag kunna be er om en tjänst? Min svarta hood-tröja, den som det står"Dansspeciallisering Risbergska skolan" på där bak, är kvar i vårt kära afrikaland-. Skulle gissa på att den är hos vakterna eller chaffisarna då jag glöde den i bussen efter vulkaneriet. Skulle ni kunna klämma ner den i en väska? Eller sätt den på er om det är lättare. Hur känns det sista dagarna, och hur har alla prov gått? Senaste nytt på skvallerfronten? ;)PUsss my own SATC <3

lovisa sa...

älskling! jag fattar inte att ni är hemma! och snart vi med. störda grejer. Proven har gått som de gått, men nu är det över. Skvaller fnínns massor, som alltid, men det ska vi inte ta här ;)
Idag var det avslutning med tomte och grejer... jag håller på och packar som bäst. Tröjan löser det sig med, vi har hittat den!
pusssz